Partnerem komunikacyjnym zagranicznej konferencji LSE SU Polish Economic Forum 2019 została agencja Arskom. Odpowiada m.in. za budowę strategii medialnej Forum i jej realizację (w tym m.in. za organizację i obsługę konferencji prasowych), koordynację współpracy z dziennikarzami, wsparcie merytoryczne paneli oraz mentoring w kanałach social media. Arskom zajmie się także koordynacją kilkuosobowego zespółu medialnego organizatorów wydarzenia – LSE Polish Business Society.
Tegoroczne spotkanie odbędzie się 9 marca 2019 roku w Londynie pod hasłem „U progu niepewnej dekady” („The Worrying Twenties”). Wydarzenie organizowane jest przez polskich studentów London School of Economics and Political Science.
Osobą odpowiedzialną za realizację projektu po stronie agencji jest Olivia Drost. Prace związane z przygotowaniem strategii medialnej Forum oraz współpracą z zespołem medialnym rozpoczęły się już w październiku 2018 roku.
Ofertę wsparcia komunikacyjnego zaproponowała organizatorom agencja Arskom. (bm)