Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Artur Jakubczak pokieruje PR-em Porsche w Polsce. wraz z utworzeniem nowej spółki – porsche polska sp. z o.o. – nastąpiła zmiana osoby odpowiedzialnej za pr marki. stanowisko senior press & pr managera objął artur jakubczak, związany z porsche od ponad dziesięciu lat. porsche polska sp. z o.o. rozpoczęło działalność 1 stycznia 2025 roku. utworzenie spółki, jak wyjaśniono w komunikacie, to część strategii niemieckiego producenta, zakładającej wzmocnienie obecności marki w europie środkowej. do tej pory marka porsche była reprezentowana w polsce przez volkswagen group polska.artur jakubczak z marką porsche jest związany od ponad dziesięciu lat. przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję kierownika ds. produktu i szkoleń porsche. wcześniej był natomiast związany z działem pr marki, w którym przeszedł kolejne szczeble kariery – od stażysty, przez specjalistę, do koordynatora ds. pr. jakubczak jest doktorem nauk społecznych uniwersytetu kaliskiego. ukończył także zarządzanie na akademii leona koźmińskiego oraz finanse i rachunkowość na uniwersytecie warszawskim.dotychczasowy kierownik ds. pr i eventów hubert niedzielski kontynuuje karierę w strukturach volkswagen group polska jako kierownik ds. pr marki audi. (mb).
Wraz z utworzeniem nowej spółki – Porsche Polska sp. z o.o. – nastąpiła zmiana osoby odpowiedzialnej za PR marki. Stanowisko Senior Press & PR Managera objął Artur Jakubczak, związany z Porsche od ponad dziesięciu lat.
Porsche Polska sp. z o.o. rozpoczęło działalność 1 stycznia 2025 roku. Utworzenie spółki, jak wyjaśniono w komunikacie, to część strategii niemieckiego producenta, zakładającej wzmocnienie obecności marki w Europie Środkowej. Do tej pory marka Porsche była reprezentowana w Polsce przez Volkswagen Group Polska.
Artur Jakubczak z marką Porsche jest związany od ponad dziesięciu lat. Przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję kierownika ds. produktu i szkoleń Porsche. Wcześniej był natomiast związany z działem PR marki, w którym przeszedł kolejne szczeble kariery – od stażysty, przez specjalistę, do koordynatora ds. PR. Jakubczak jest doktorem nauk społecznych Uniwersytetu Kaliskiego. Ukończył także zarządzanie na Akademii Leona Koźmińskiego oraz finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Warszawskim.
Dotychczasowy kierownik ds. PR i eventów Hubert Niedzielski kontynuuje karierę w strukturach Volkswagen Group Polska jako kierownik ds. PR marki Audi. (mb)