Artur Roguski objął stanowisko Head of Social Media w agencji Valkea. To nowo utworzona funkcja w firmie.
Roguski zarządza działem i nadzoruje wszystkie projekty realizowane w social mediach dla klientów agencji, kieruje też działaniami z zakresu mediów społecznościowych w kampaniach 360 prowadzonych przez agencję.
Z branżą marketingową Roguski jest związany od dziesięciu lat. Wcześniej pracował jako Head of Social Media w agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Poprzednio był związany z D*fusion Communication, gdzie pracował m.in. dla Cisco Polska oraz Microsoft Polska i też odpowiadał za media społecznościowe. Pracował też m.in. w magazynie branżowym „Brief” czy w Ogilvy Interactive.
W przeszłości był odpowiedzialny za stworzenie zespołu social media wspierającego gazetę Fakt oraz serwis Fakt24.pl należący do Grupy Onet-RAS. We wrześniu 2020 roku ukazała się jego książka „Zrozumieć social media” jest on także autorem bloga Whysosocial.pl. Z wykształcenia jest magistrem psychologii ze specjalizacją media i reklama. (mb)