poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAsystent ds. analizy medialności

Asystent ds. analizy medialności

W mediach można znaleźć wiele informacji istotnych dla marki, które pomogą nam w ocenie bieżącej sytuacji i wyznaczeniu dalszej strategii komunikacji. Jest to jednak tak rozległy obszar, że bez fachowej pomocy się nie obędzie. W roli asystenta ds. analizy przekazów ze wszystkich mediów świetnie sprawdzi się nowy moduł analityczny IMM, czyli interaktywne kompendium wiedzy o markach, a także o efektach działań komunikacyjnych, zaprezentowane w przejrzystej formie na wykresach i w tabelach:

 

W aplikacji IMM znajdziemy także pozytywne lub negatywne komentarze na temat marki czy usługi, dowiemy się, gdzie nasz produkt jest rekomendowany, a gdzie pojawiają się przestrogi przed jego zakupem. Wszystkie dane prezentowane w module analitycznym są na bieżąco aktualizowane i archiwizowane, dzięki czemu mamy stały wgląd do informacji, możemy śledzić zmiany popularności marki oraz planować działania ją rozwijające.

Sprawdź jak działa nowy moduł IMM
 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj