Jak zorganizować ciekawy event i nie zgubić celu wydarzenia w gąszczu atrakcji? Co powinno przyświecać nam przy organizowaniu eventu?
Odpowiedź z jednej strony wydaje się prosta – zamysł eventu powinien odzwierciedlać strategię komunikacyjną firmy. Ale czy aby to na pewno takie łatwe? W trakcie organizacji takiego wydarzenia często odbiegamy od tej zasady, ponieważ kuszą nas liczne nowości oferowane przez podwykonawców: pokazy barmańskie, lasery, imprezy tematyczne. Przez tę mnogość ofert niestety często tracimy z oczu właściwy przedmiot naszego eventu, który staje się imprezą o niczym, za to z fajerwerkami. Tylko co to daje firmie?
Jak ustrzec się przed pułapką nadmiaru eventowych atrakcji? Jak przygotować wydarzenie, na którym goście będą się dobrze bawić i wyniosą konkretne informacje o naszej firmie/produkcie/usłudze? Odpowiedź i mnóstwo pomysłów dostaniecie w trakcie szkolenia „Event marketing – jak zostać profesjonalnym organizatorem eventów wewnętrznych, wizerunkowych, prosprzedażowych oraz medialnych?” już 30 sierpnia w Warszawie! Zapisz się już teraz!