poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAttention Marketing realizuje projekt na Expo 2020 w Dubaju

Attention Marketing realizuje projekt na Expo 2020 w Dubaju

Attention Marketing odpowiada z promocję polskiej branży teleinformatycznej i GameDev (tworzenie gier komputerowych) na Expo 2020 w Dubaju. Targi ze względu na pandemię zostały przełożone na 2022 przy zachowaniu pierwotnej nazwy. Projekt jest realizowany na zlecenie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Do zadań agencji należy organizacja trzech debat, które odbędą się w ramach wydarzenia, a także przygotowanie graficznej oprawy, opracowanie scenariuszy, zaproszenia oraz koordynacja współpracy z ekspertami. W ramach współpracy przewidziano również stworzenie filmu promocyjnego. Po jego realizacji agencja poprowadzi działania komunikacyjne na temat wideo, w tym przygototuje cykl materiałów prasowych na jego temat.

Z ramienia agencji za działania odpowiadają Maciej Sokołowski, partner zarządzający, wraz z dwunastoosobowym zespołem. Attention Marketing wygrało przetarg na realizację tego projektu. Strony nie udzielają więcej informacji na temat szczegółów kontraktu. (as)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj