Attention Marketing odpowiada z promocję polskiej branży teleinformatycznej i GameDev (tworzenie gier komputerowych) na Expo 2020 w Dubaju. Targi ze względu na pandemię zostały przełożone na 2022 przy zachowaniu pierwotnej nazwy. Projekt jest realizowany na zlecenie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Do zadań agencji należy organizacja trzech debat, które odbędą się w ramach wydarzenia, a także przygotowanie graficznej oprawy, opracowanie scenariuszy, zaproszenia oraz koordynacja współpracy z ekspertami. W ramach współpracy przewidziano również stworzenie filmu promocyjnego. Po jego realizacji agencja poprowadzi działania komunikacyjne na temat wideo, w tym przygototuje cykl materiałów prasowych na jego temat.
Z ramienia agencji za działania odpowiadają Maciej Sokołowski, partner zarządzający, wraz z dwunastoosobowym zespołem. Attention Marketing wygrało przetarg na realizację tego projektu. Strony nie udzielają więcej informacji na temat szczegółów kontraktu. (as)