poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAvocado Sport chce poprawiać wizerunek klubów i sportowców w sieci

Avocado Sport chce poprawiać wizerunek klubów i sportowców w sieci

W 2019 roku powstała w Grudziądzu agencja marketingu sportowego Avocado Sport. Jej założycielami są Tomasz Warsiński i Kasjan Bojarowski. Obaj, jak deklarują w przesłanym komunikacie, chcą poprawiać i dbać o internetowy wizerunek klubów sportowych, federacji oraz zarówno doświadczonych, jak i początkujących sportowców. Będą przygotowywać strony i sklepy w sieci, a także zajmować się codzienną obsługą mediów społecznościowych, brandingiem sportowym, sponsoringiem i public relations.

Warsiński jest byłym pracownikiem klubu piłkarskiego Olimpia Grudziądz, gdzie był członkiem działu marketingu i PR i zajmował się funkcjonowaniem biura prasowego. Bojarowski natomiast ma agencję interaktywną Studio 113 Ltd, przygotowującą strony i sklepy internetowe. On również współpracował z Olimpią Grudziądz, m.in. przy działaniach promocyjnych i sponsoringowych.

Avocado Sport zrealizował dotychczas projekty m.in. dla klubów Olimpia Grudziądz i Stal Grudziądz, Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku w Grudziądzu oraz sklepu sportbazar.pl. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj