Coty Polska zmienia głównego kierownika ds. mediów i public relations. Dorotę Sekulską, która po 10 latach pracy w firmie awansowała w jej globalnych strukturach, zastąpiła Jolanta Górska.
Górska odpowiada m.in. za strategię PR firmy i marek oraz działania mediowe marek z portfela Coty Beauty i Coty Prestige. Ma wieloletnie doświadczenie w branży mediowej. Wcześniej pracowała w firmach Oceanic i Euro Fragrance. Ostatnio zajmowała stanowisko kierownika działu reklamy i PR. Zarządzała mediami i PR-em m.in. następujących marek: AA, Prada, Paco Rabanne, Carolina Herrera, Nina Ricci, Valentino, John Frieda, Payot, Juvena.
Jolanta Górska zastąpiła na tym stanowisku Dorotę Sekulską, która 3 września obejmie stanowisko Coty beauty global public relations director (jej miejscem pracy będzie Nowy Jork). Na nowym stanowisku Sekulska będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii PR dla marek amerykańskich: Beyonce, Guess, Halle Berry, Celine Dion, Sally Hansen, i wiele innych.