Na początku kwietnia 2024 roku Monika Młynarczyk awansowała w strukturach firmy WIŚNIOWSKI zajmującej się produkcją bram garażowych, ogrodzeń, okien i drzwi. Objęła stanowisko dyrektorki marketingu.
W ramach nowej funkcji odpowiada za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty firmy. Do jej zadań należą opracowanie i wprowadzenie kompleksowej strategii marketingowej, która ma na celu m.in. zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku krajowym i międzynarodowym. Obowiązki nowej dyrektorki obejmą również działania PR, nadzorowanie kampanii reklamowych, komunikację w mediach społecznościowych oraz inne formy promocji, w tym komunikację B2C i komunikację z partnerami sprzedaży.
Młynarczyk będzie również odpowiedzialna za analizę rynkową, badania konsumenckie i monitorowanie trendów rynkowych oraz działań konkurencji. Zajmie się również współpracą z działami sprzedaży oraz produktowym, zarządzaniem budżetem marketingowym, optymalizowaniem wydatków i maksymalizowaniem zwrotu z inwestycji w kampanie marketingowe. W ramach swoich obowiązków będzie współpracować z agencjami reklamowymi, partnerami medialnymi oraz innymi zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych.
Do jej obowiązków należeć będzie także zarządzanie działem Marketingu i Komunikacji, który składa się ze specjalistów do spraw kreacji, trade marketingu i komunikacji. Zespół działa na rynkach polskim i zagranicznym. Realizuje działania związane z PR-em, content marketingiem, digital & performance marketingiem i obszarem mediów społecznościowych.
Młynarczyk jest związana z WIŚNIOWSKIM od marca 2022 roku. Początkowo kierowała zespołem trade marketingu w tej firmie. W latach 2008-2022 pracowała w LEK-AM, polskiej firmie produkującej i sprzedającej leki odtwórcze, generyczne i biopodobne. Kierowała wówczas zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kontaktów, promując m.in. Melatoninę Lek-AM, Maglek B6 i Zatogip.
Poprzednio funkcję dyrektorki marketingu w firmie WIŚNIOWSKI pełniła Agnieszka Mazur. (an)