Mateusz Brzeźniak awansował w listopadzie 2019 roku na stanowisko Account Managera w agencji Arskom. Zarządza obecnie zespołem projektowym, obsługuje kluczowych klientów agencji i sprawuje merytoryczny nadzór nad ofertowaniem. Raportuje bezpośrednio do partnerów zarządzających agencji, Katarzyny Kochniak i Pawła Sławskiego. Jego stanowisko jest nowo utworzone; obecnie w Arskomie jest jeszcze jeden Account Manager, Paulina Kazańska.
Brzeźniak awansował z pozycji Senior Account Executive’a. Pracuje w agencji od 2016 roku i rozpoczynał od stanowiska juniorskiego. W Arskomie odpowiadał za projekty „Drużyny Energii”, „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, „Zgrupowania Kibiców” i „Rusz się z Kubusiem!”. Przed dołączeniem do firmy był reporterem szczecińskiej Gazety Wyborczej i pracował w Radiu Zet. Należał również do działu prasowego Pogoni Szczecin.
Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Szczecińskim. Napisał książkę „Budowanie świadomości marki w klubie sportowym”. (mp)