Paulina Nosarzewska, do tej pory PR konsultant, awansowała w Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants na stanowisko senior PR konsultanta. W branży PR pracuje od 2008 roku.
Od lat angażuje się w obsługę marek wrażliwych oraz realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych z zakresu PR produktowego lifestyle, beauty & fashion. Specjalizuje się w projektach lifestylowych i trendsetterskich oraz w organizacji wydarzeń specjalnych przy wykorzystaniu liderów opinii. Zajmuje się też PR-em korporacyjnym. Odpowiada za obsługę marek alkoholowych Pernod Ricard Polska, marek należących do Coca-Cola Poland Services oraz tych z portfela Strauss Cafe Poland. Koordynowała działania PR-owe m.in. dla: Art&Fashion Festival w Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar, Getin Noble Bank – Noble Concierge oraz Swiss Learning. Wcześniej była związana z agencją Świeża Bazylia oraz Media i Doradztwo, gdzie obsługiwała projekty m.in. dla: Electronic Arts, Sony Computer Entertainment, Procter&Gamble oraz Reckitt Benckiser.
Nosarzewska to absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Strategii Odpowiedzialnego Biznesu w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Studiowała także na Universitat Autonoma de Barcelona w Hiszpanii oraz na Chinese University of Hong Kong. (es)