Trzy osoby awansowały w zespole GENESIS PR. Monika Wlaźniak, wcześniej Account Coordinator, objęła stanowisko Account Managera, a Katarzyna Szafader i Urszula Głowicka zostały Account Coordinatorami. Wcześniej były one Account Executive’ami. Do ich obowiązków należy budowanie wizerunku marek oraz PR produktowy i korporacyjny na rzecz klientów z branży FMCG i medycznej.
Monika Wlaźniak ma 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym ponad 3 lata w branży PR. Pracowała na rzecz m.in. takich firm jak: Wydawnictwo G+J, PGF, Cefic/BEG, Apsys, magazyn Vita. Ponadto przez 2 lata koordynowała prace w dziale marketingu Texaco Lubricants Polska i produkcję programów w TVP. W swoim CV ma kilkumiesięczne kierownictwo w dziale marketingu Szkoły Językowej Kingsbrook w Barcelonie.
Katarzyna Szafader od początku swojej kariery zawodowej związana była z mediami. Wiedzę praktyczną zdobywała współpracując z wydawnictwem Brog Media Biznesu oraz z firmą Com Media zajmującą się outsourcingiem redakcyjnym. Pracowała także dla Hachette Filipacchi Polska, miesięcznika Samo Zdrowie, do którego redagowała teksty o zdrowym stylu życia. Jest absolwentką studiów filologicznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Urszula Głowicka pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w Zespole Obsługi Mediów w Biurze Prasowym Ministerstwa Gospodarki i Pracy, a także przy organizacji eventów oraz redagowaniu tekstów informacyjnych i promocyjnych w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie. Jest absolwentką Socjologii UMK w Toruniu oraz Podyplomowego Studium PR na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu. Agencja zatrudnia obecnie 10 konsultantów. (kk)