Z początkiem października 2024 roku w Good One PR w wyniku rozwoju kompetencji awansowały trzy osoby – Aleksandra Sykulska, Joanna Kuciel i Monika Perdjon.
Aleksandra Sykulska objęła stanowisko Senior Account Executive w zespole Healthcare & Lifestyle. Odpowiada ona za działania komunikacyjne kampanii dotyczącej profilaktyki i leczenia raka piersi i kampanii (P)okaż serce na rzecz Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka oraz realizuje działania PR dla Fundacji Saventic. Jest także odpowiedzialna m.in. za samodzielną realizację wybranych działań dla klientów, współtworzenie i wdrażanie strategii public relations, raportowanie i analizę działań, bieżący kontakt z klientem oraz udział w procesach przetargowych.
Sykulska ma osiem lat doświadczenia w branży komunikacji i marketingu, które zdobywała,m pracując dla takich klientów jak: RE/MAX Polska, Multikino, Wedel, Pepco, Wurth Polska czy IMAGENE.ME. Z Good One PR była związana w latach 2015-2017, a następnie w październiku 2023 roku wróciła do agencji do zespołu Healthcare & Lifestyle, gdzie objęła stanowisko Account Executive.
Aleksandra Sykulska jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego ze specjalizacjami dziennikarstwo multimedialne oraz PR i reklama.
Joanna Kuciel została Senior Account Executive w zespole komunikacji B2B, zarządzanym przez Michała Zębika. Realizuje ona działania dla obecnych klientów agencji, w tym Dörken Delta, ARUP, eLeader i Kearney. Jest także współodpowiedzialna za opracowywanie i realizację strategii PR oraz bieżące działania dla klientów. Angażuje się też w procesy przetargowe agencji.
Kuciel ma doświadczenie dziennikarskie, które zdobywała podczas sześcioletniej pracy w lokalnym magazynie oraz prawie dwuletniej współpracy z lokalną telewizją. Z public relations jest związana od ponad czterech lat. Do tej pory realizowała kampanie komunikacyjne dla takich marek jak Tesco, Avon Garwolin, BIG InfoMonitor, RAJA Polska czy Speedmail. W Good One PR pracuje od kwietnia 2022 roku i do tej pory obejmowała stanowisko Account Executive. Wcześniej była związana z agencją Garden of Words. Przez ponad sześć lat pracowała w lokalnym dwutygodniku „Ziemia Strzelecka” i niemal dwa lata w telewizji E-cho.
Joanna Kuciel ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizację dziennikarstwo internetowe i marketing na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie uczęszcza na studia podyplomowe z ESG i transformacji klimatycznej w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
Monika Perdjon objęła stanowisko Account Executive. Prowadzi działania komunikacyjne dla marek z portfolio firmy DLF, takich jak Stadler Form, Breville, Food Saver, Crockpot i Kohersen, a także Burger Kinga. Odpowiada też za współpracę projektową z Grupą SLOW. Do jej obowiązków należy przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych, budowanie relacji z mediami i współtworzenie koncepcji kampanii influencermarketingowych.
Perdjon doświadczenie w branży zdobywała, realizując działania w ramach projektów ze zróżnicowanych sektorów, takich jak elektronika użytkowa, FMCG, HoReCa, czas wolny czy automotive. Wśród klientów, dla których pracowała, znaleźli się m.in. Instant Pot, warszawski hotel Crowne Plaza Warsaw – The HUB, restauracje Nova Wola i Bilbao oraz skybar The Roof i coctail bar – Lola. Prowadziła też działania dla rodzinnego parku zabawy Julinek Park. Z Good One PR Jest związana od ponad dwóch lat. Do tej pory była związana z zespołem komunikacji konsumenckiej rozwijanym przez Ilonę Rutkowską, w którym pełniła funkcję Junior Account Executive. Wcześniej pracowała jako copywriterka.
Monika Perdjon jest absolwentką dziennikarstwa i medioznawstwa ze specjalnością public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie studiuje zarządzanie w obszarze e-marketingu i e-commerce.
Od lewej Joanna Kuciel, Aleksandra Sykulska i Monika Perdjon
(ao)