Trzy osoby awansowały w Grayling Poland z początkiem kwietnia 2022 roku. Nowe stanowiska objęli Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati, Klaudia Makiej i Aleksander Markiewicz.
Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati objęła w agencji stanowisko Senior Account Managerki. Z Grayling Poland jest związana od stycznia 2020 roku, kiedy to dołączyła do działu komunikacji korporacyjnej na stanowisko Account Managera. Powierzono jej wówczas kierowanie zespołem obsługującym klienta z obszaru finansów i technologii. Wcześniej z kolei pracowała zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Odpowiadała za projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej z obszarów turystyki i hotelarstwa, sektora finansowo-motoryzacyjnego, branży technologicznej oraz FMCG. Ma także kilkuletnie doświadczenie w działalności w trzecim sektorze.
Frąckiewicz-El Ghaouati obecnie odpowiada również za koordynację i realizację działań komunikacyjnych i marketingowych Grayling Poland.
Klaudia Makiej z działu komunikacji korporacyjnej awansowała z kolei na stanowisko Senior Account Executive’a. Z branżą PR związana jest od ponad dwóch lat, z czego ponad rok spędziła w Graylingu. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, social mediach i CSR. W czasie swojej pracy zawodowej realizowała działania dla klientów z branży deweloperskiej, a obecnie wspiera klienta z branży finansowej-technologicznej. Na stanowisku Senior Account Executive odpowiada za planowanie i koordynowanie komunikacji B2B w kanałach społecznościowych oraz prowadzenie projektu z zakresu CSR we współpracy z organizacją pozarządową.
Trzeci awans miał miejsce w zespole Public Affairs. Aleksander Markiewicz objął w nim stanowisko Senior Account Executive. Ma dwuletnie doświadczenie w branży i od początku kariery w PR jest związany z Grayling Poland. Ma doświadczenie w pracy dla klientów z branży energetycznej, finansowej, a także motoryzacyjnej. Przed dołączeniem do agencji pracował jako analityk big data, a zaczynał w kancelarii prawniczej. (mb)