W lipcu 2022 roku agencja Hill+Knowlton Strategies poinformowała o awansie 16 osób z działów Technology, Marketing & Healthcare oraz komunikacji korporacyjnej.
W dziale Technology awansowali Olga Artamonova, Zuzanna Głuchowska, Michał Grzegorczyk, Michał Piątkiewicz oraz Katarzyna Pürschel.
Olga Artamonova jako Junior Account Executive zespołu technologicznego jest zaangażowana w proces raportowania i tworzenia treści, a także realizacji działań komunikacyjnych we współpracy z lokalnymi agencjami PR w regionie CEE dla Mety. Zanim rozpoczęła współpracę z H+K, jako stażystka realizowała projekty UX/UI dla klientów z branży motoryzacyjnej. Wcześniej pełniła funkcję członka zarządu Erasmus Student Network SWPS i była odpowiedzialna za organizację projektów w zakresie PR oraz Social Media Marketing.
Olga Artamonova
Zuzanna Głuchowska awansowała na stanowisko Senior Account Executive’a. Jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne oraz media relations klientów z branży technologicznej i motoryzacyjnej. Obecnie zajmuje się zadaniami dla Bridgestone oraz Huawei w regionie CEE & Nordic. Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencji Big Picture w projektach dla klientów z sektora FMCG, a następnie w Ogilvy, pracowała dla globalnych marek i brała udział w realizacji kampanii nagradzanej w międzynarodowych konkursach m.in. The One Show, Cannes Lions i D&AD.
Zuzanna Głuchowska
Michał Grzegorczyk objął stanowisko Account Directora. Do H+K Strategies dołączył w listopadzie 2014 roku i od początku wspierał klientów z sektora nowych technologii. Pracował w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej dla takich firm jak Meta (Facebook), Lime, Huawei, Wacom i NetApp. W 2019 dołączył do zespołu komunikacji Mety w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, w którym zajmował się komunikacją tematów z obszaru polityki publicznej. Po blisko dwóch latach powrócił do H+K, gdzie kieruje zespołem wspierającym firmę Meta po stronie agencji.
Michał Grzegorczyk
Michał Piątkiewicz jest Senior Advisorem oraz Technology Leaderem. Zajmuje się public relations od 2013 roku. Ma doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej w kilku sektorach, m.in. nowe technologie, nieruchomości, energetyka, IT, FMCG. Dołączył do Hill+Knowlton Strategies Poland w 2016 roku i w tym czasie wspierał m.in. takie marki jak Meta, Uber, Lime oraz Bitpanda. Obecnie kieruje również rozwojem kompetencji technologicznej w agencji.
Michał Piątkiewicz
Katarzyna Pürschel jako Junior Account Executive w Hill+Knowlton Strategies zdobywa pierwsze doświadczenie w branży PR. W dziale technologicznym pracuje przede wszystkim dla Mety. Zajmuje się tworzeniem treści, przygotowywaniem raportów i monitoringów oraz wspiera zespół w realizacji planów komunikacyjnych. Jest absolwentką Wydziału Polonistyki oraz studentką American Studies na Uniwersytecie Warszawskim.
Katarzyna Pürschel
W dziale Marketing & Healthcare awansowały Adrianna Wycech, Agnieszka Kos, Elżbieta Bardovska oraz Kinga Braksal.
Adrianna Wycech jako Senior Account Executive jest odpowiedzialna m.in. za działania komunikacyjne oraz media relations klientów z sektora FMCG oraz branży technologicznej i healthcare. Dotychczas pracowała dla firm takich jak Netto, MediaMarkt i 3M. Obecnie realizuje głównie działania komunikacyjne dla firmy farmaceutycznej Janssen Polska oraz sieci handlowej Biedronka.
Adrianna Wycech
Agnieszka Kos objęła stanowisko Junior Account Executive’a. Jako członek zespołu Marketing and Healthcare Communication jest odpowiedzialna za działania komunikacyjne klientów z sektorów FMCG, lifestyle i medycznego. Dotychczas pracowała dla takich klientów jak Biedronka, Janssen-Cilag, AliExpress, Facebook czy Thai Union.
Agnieszka Kos
Elżbieta Bardovska jest Senior Account Executive’em. Z branżą marketingową i PR związana jest od 2018 roku. Pierwsze doświadczenia zdobywała w pracy dla klientów z branży finansowej, obecnie obsługuje jednego z większych międzynarodowych klientów farmaceutycznych. Na co dzień zaangażowana jest w proces analizy rynku, raportowania, prowadzenia biura prasowego klienta oraz opracowywania strategii klienckich.
Elżbieta Bardovska
Kinga Braksal jako Senior Account Executive specjalizuje się w komunikacji PR dla klientów z sektora Retail, Technology i FMCG. Doświadczenie zdobywała w pracy dla takich klientów jak Galderma, Meta (dawniej Facebook), Jeronimo Martins Polska, Empik, firmy z branży gastronomicznej czy urząd jednego z największych miast w Polsce.
Kinga Braksal
W dziale komunikacji korporacyjnej awansowali Agnieszka Szczurek, Barbara Janasz, Bartosz Worsztynowicz, Agnieszka Madej, Katarzyna Makarewicz, Maciej Moreń oraz Tomasz Kania.
Agnieszka Szczurek jako Senior Account Executive prowadzi działania komunikacyjne na rzecz klientów z sektorów: energetyki, nieruchomości i handlu. Do jej głównych obowiązków należą kontakty z mediami, tworzenie materiałów prasowych i treści na kanały społecznościowe klientów, przygotowywanie przedstawicieli klientów do wystąpień przed dużą publicznością lub do wywiadów mediowych.
Agnieszka Szczurek
Barbara Janasz jako Junior Account Executive zajmuje się przede wszystkim wsparciem firm z branży energetycznej i retail. Ma doświadczenie w pracy ze spółkami działającymi na rynku finansowym, fintechami oraz start-upami. W dziale komunikacji korporacyjnej tworzy komunikaty prasowe, artykuły i treści na kanały społecznościowe.
Barbara Janasz
Bartosz Worsztynowicz jako Account Executive pracuje dla firm z branży finansowej i retail. Ma doświadczenie w pracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi, fintechami, start-upami oraz platformami inwestycyjnymi. Zajmuje się analizą otoczenia regulacyjnego klientów i researchem danych. Tworzy komunikaty prasowe, artykuły i krótkie formy tekstowe.
Bartosz Worsztynowicz
Agnieszka Madej jako Senior Associate zarządza działaniami komunikacyjnymi dla klientów z obszaru healthcare i energetyki. Jej doświadczenie branżowe obejmuje m.in. sektor motoryzacyjny, TSL, FMCG, bankowość i finanse, energetykę, healthcare, urządzenia medyczne i opakowania. Przez 16 lat zasiadała w jury Konkursu Biuletynów Firmowych, przez cztery lata – w jury konkursu Złote Spinacze. Prowadzi warsztaty dziennikarskie oraz szkolenia z komunikacji wewnętrznej, custom publishing i redagowania wizualnego.
Agnieszka Madej
Katarzyna Makarewicz jako Junior Account Executive realizuje działania dla branży healthcare i e-commerce. Realizuje działania media relations dla marek DaVita i Medicover, tworzy również treści do komunikacji wewnętrznej dla klienta z branży e-commerce. Odpowiada też za monitoring mediów i research.
Katarzyna Makarewicz
Maciej Moreń jako Junior Account Executive pracuje z klientami z sektora technologii i e-commerce. Swoją pracą wspiera działania Public Policy dla firmy Meta oraz dla klienta z branży e-commerce. Do jego głównych obowiązków należy monitorowanie kluczowych inicjatyw legislacyjnych, przygotowywanie badań i rekomendacji na potrzeby wydarzeń organizowanych dla klientów, a także rozwijanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami.
Maciej Moreń
Tomasz Kania jako Associate odpowiada za działania komunikacyjne dla klientów z branży paliwowej i e-commerce. Ma ponad sześć lat doświadczenia w branży PR po stronie agencyjnej, a z branżą komunikacyjną jest związany od ponad 12 lat. Do tej pory zajmował się komunikacją produktową, PR-em sportowym, działaniami B2B oraz B2C. (bs)
Tomasz Kania