Z początkiem 2018 roku w agencji Solski Communications awansowało dziewięć osób.
Sabina Figarska i Zofia Kurek-Maciejewicz objęły stanowiska Senior Managerów. Obie pracują w agencji od 2008 roku. Figarska jest szefową Brand PR Practice, natomiast Kurek-Maciejewicz wiceszefową Corporate Communications and Public Affairs Practice.
[[{“fid”:”35994″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
[[{“fid”:”35995″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Justyna Popiołek-Osial i Natalia Makowska awansowały na stanowiska menedżerów. Popiołek-Osial pracuje w Solski Communications od blisko ośmiu lat, była członkiem zespołów Brand, Healthcare i Corporate Communications. Makowska pracuje w agencji od prawie sześciu lat, głównie w działach Brand i Corporate.
[[{“fid”:”35996″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
[[{“fid”:”35969″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Aleksandra Gołda, Agata Grzelczyk, Monika Leszczyńska i Ewelina Piec awansowały na stanowiska Senior Associates. Gołda pracuje w agencji od sześciu lat, wspierając klientów z działu Corporate Communications. Leszczyńska związana jest z Solski Communications od czterech lat, obsługując klientów z tego samego działu. Agata Grzelczyk pracuje w agencji od trzech lat w ramach działu Brand PR, zaś Ewelina Piec w dziale Digital Communications od ponad dwóch lat.
[[{“fid”:”35970″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
[[{“fid”:”35971″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
[[{“fid”:”35997″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
[[{“fid”:”35998″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Bartosz Węgierek awansował na stanowisko Associate. W Solski Communications pracuje od trzech lat, głównie wspierając działy Healthcare i Brand, a ostatnio Digital. Pracę w agencji rozpoczął jeszcze jako student.
[[{“fid”:”35999″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
(jg)