wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościBadania amerykańskiego rynku PR

Badania amerykańskiego rynku PR

Badanie przeprowadzone przez Council of Public Relations Firms wskazuje na rozwój rynku PR w 2006 i niesie optymistyczne prognozy dla branży na 2007. Z badań wynika, że cztery na pięć firm public relations wygenerowało szczytowe zyski w mijającym roku. Największy wzrost odnotowały mniejsze agencje, ich średni wzrost wynosił 19,3 proc.
Patrząc w przyszłość na 2007 – 95 proc. firm spodziewa się powiększenia dochodu średnio o 12 proc. Inne dane badania wskazują, że prawie 90 proc. firm właśnie przyjmuje do pracy, natomiast 61 proc. zwiększyło zatrudnienie w 2006 roku. Misją The Council of PR Firms  jest podniesienie świadomości znaczenia public relations w strategiach korporacji, w biznesie i społecznej edukacji. Więcej informacji na temat badania można znaleźć na stronie internetowej. (ml)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj