piątek, 9 maja, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomości„Bądź jak MY!” – zachęca Wydział Zarządzania UW . Rusza kampania rekrutacyjna

„Bądź jak MY!” – zachęca Wydział Zarządzania UW . Rusza kampania rekrutacyjna

W kwietniu 2025 roku Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (WZ UW) ogłosił start kampanii rekrutacyjnej 360 promowanej hasłem „Bądź jak MY!”. Działania w ramach inicjatywy mają być kontynuacją zeszłorocznej akcji „Bądź jak ona/Bądź jak on” i stanowią drugi etap długofalowej platformy komunikacyjnej wydziału.

Organizatorzy kampanii podkreślają, że ich celem jest wzmocnienie pozycji wydziału i przyciągnięcie studentów z Polski i zza granicy za pomocą najnowszych technologii i kreatywnego podejścia. Ma to być odpowiedź na rosnące potrzeby rynku pracy, który wymaga od przyszłych menedżerów nie tylko wiedzy teoretycznej, lecz także praktycznych umiejętności.

W kampanii położono nacisk na umocnienie marki Wydziału Zarządzania na edukacyjnej mapie Europy. Zakłada ona nie tylko zwiększenie liczby aplikujących, ale także elastyczne dostosowanie oferty edukacyjnej do zmieniających się oczekiwań rynku pracy oraz indywidualnych preferencji kandydatów. Dla organizatorów ważnym aspektem jest budowanie trwałej społeczności akademickiej, gdzie studenci, absolwenci i kadra tworzą jedną, aktywną sieć wspierającą rozwój zawodowy i osobisty.

Hasło „Bądź jak MY – studiuj w Uniwersyteckiej Szkole Biznesu” ma w jasny i bezpośredni sposób zachęcić kandydatów do utożsamienia się ze społecznością WZ UW. Stworzona przez wydział koncepcja bazuje na insightcie, że studenci pragną nie tylko zdobyć wiedzę akademicką, ale także doświadczenie zawodowe i społeczne. Akcja przedstawia sylwetki studentów, którzy są ciekawi świata, otwarci na naukę, ambitni i zaangażowani w życie akademickie i społeczne. Hasło ma eksponować wartość dodaną studiowania na WZ UW, jaką jest możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia, rozwijania umiejętności menedżerskich już podczas studiów oraz uczestniczenia w realnych projektach biznesowych.

Nowoczesny charakter inicjatywy ma podkreślać zastosowanie zaawansowanych narzędzi digitalmarketingowych, W ramach działań promocyjnych akcja będzie obecna w internecie (Meta Ads, Google Ads, LinkedIn, Ads, TikTok Ads), a także na szeroką skalę w przestrzeni miejskiej Warszawy na tzw. outdoorze, w tym m.in. na paczkomatach, na wieloformatowych ekranach LCD, w przejściach podziemnych pod Rotundą, na ekranach LCD w tramwajach i autobusach czy na tyłach warszawskich autobusów. Według organizatorów akcji, taka różnorodność pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Kampania obejmuje również współpracę z liceami oraz działania public relations. Promowane będą kluczowe wydarzenia studenckie, takie jak WuZetalia czy Dzień Karier.

Kampania potrwa do października 2025 roku. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj