Na portalu Gazeta.pl Rzeszów pojawił się artykuł Małgorzaty Bujary na temat pomysłu na promocję Rzeszowa. Sposobem na wykreowanie wizerunku miasta i jego rozpoznawalności ma być Muzeum Dobranocek. Pomysłodawcą projektu jest Wojeciech Jama, krakowianin, były policjant, pasjonat dawnych wieczorowych kreskówek.
Obecnie zbiory wynoszą ponad 2,5 tys. sztuk, pochodzą głównie z prywatnej kolekcji Jamy, jednak ich liczba stale się powiększa dzięki darowiznom nadsyłanym z całej Polski. Choć muzeum jeszcze fizycznie nie istnieje, to prawdopodobnie będzie promowane na 13 finale WOŚP. Jak twierdzi Mariusz Sidor, dyrektor Rzeszowskiej promocji: „Chcielibyśmy połączyć kilka elementów, które pasują do tej samej idei: trasa podziemna, Muzeum Dobranocek, Teatr Maska ma też pomysł powołania muzeum lalek. To wszystko razem tworzy atmosferę legendy, bajkowości, tajemniczości. Uważam, że to dobry produkt turystyczny”. (mk)