IKEA, szwedzka firma produkująca meble, dołączyła do użytkowników platformy X w żartowaniu z nowego produktu Balenciagi. Francuska marka modowa postanowiła bowiem stworzyć spódnicę z ręcznika, która ma kosztować 925 dol. – podaje nextshark.com.
Jak czytamy, Balenciaga we wpisie na Instagramie ujawniła, że częścią kolekcji na wiosnę 2024 będzie uniseksowa spódnica do kolan wykonana z włoskiej bawełny frotte, która swoim wyglądem przypomina ręcznik.
Źródło: instagram.com/balenciaga
Wielu użytkowników mediów społecznościowych naśmiewało się z nowego produktu marki. Zwracano uwagę przede wszystkim na wysoką cenę, co podkreślił jeden z internautów w poście na X: „teraz możesz się wysuszyć oraz zwrócić na siebie uwagę swoimi wątpliwymi wyborami modowymi za jedyne 925 dol.” – pisze źródło.
IKEA dołączyła do żartujących użytkowników serwisów społecznościowych i w odpowiedzi na ogłoszenie marki postanowiła opublikować na Instagramie reklamę własnego ręcznika kąpielowego Vinarn, który został zaprezentowany na modelu.
Źródło: instagram.com/ikeauk
„Przedstawiamy nowy ręcznik Vinarn Towel Skirt, niezbędny element mody na wiosnę 2024 roku” – napisała IKEA UK we wpisie na Instagramie.
Produkt szwedzkiej firmy kosztuje jednak dużo mniej od projektu Balenciagi. Za ręcznik Vinarn trzeba zapłacić zaledwie 16 funtów – informuje źródło.
To nie pierwszy raz, kiedy IKEA wchodzi w interakcję z marką odzieżową. Jakiś czas temu głośno było m.in. o humorystycznej reakcji szwedzkiej sieciówki na torbę domu mody. (ao)