piątek, 7 marca, 2025
Strona głównaAktualnościZe świataBaner informacyjny nad kanałem głównym na LinkedInie? Platforma rozszerza testy

Baner informacyjny nad kanałem głównym na LinkedInie? Platforma rozszerza testy

LinkedIn rozszerza testy banera informacyjnego w aplikacji mobilnej. Zgodnie z założeniami, miałby on pojawiać się nad kanałem głównym i wyróżniać najważniejsze wiadomości, z którymi według platformy warto się zapoznać – pisze socialmediatoday.com.

Przykład działania nowego banera zaprezentowała na swoim profilu na Threads Lindsey Gamble, ekspertka w dziedzinie mediów społecznościowych. Jak widać na udostępnionym przez nią zdjęciu, baner wyświetla nagłówki podsumowujące popularne wiadomości dnia. Źródło podaje, że pojawiające się wiadomości co jakiś czas się zmieniają.

Wyświetl w Threads

Źródło: threads.net/lindseygamble_

Jak pisze źródło, LinkedIn poinformował, że baner informacyjny ma ułatwić użytkownikom „odkrywanie i śledzenie bieżących, profesjonalnych wiadomości i perspektyw”. „Możesz uzyskać dostęp do banera informacyjnego na górze swojego kanału głównego w aplikacji mobilnej. Po kliknięciu na artykuł, zobaczysz odpowiednie materiały i posty na LinkedInie, w tym posty od czołowych wydawców i dziennikarzy, które zostały wybrane przez nasz zespół redakcyjny” – przekazał serwis społecznościowy.

Z podanych przez platformę informacji wynika, że artykuły, które trafiają na baner, są selekcjonowane przez zespół redakcyjny LinkedIna i mają być sposobem na zachęcenie użytkowników do większego udziału w dyskusjach o aktualnych wydarzeniach – czytamy.

LinkedIn zaznaczył, że możliwe jest usunięcie z banera artykułu za pomocą kliknięcia ikony zamknięcia, znajdującej się w prawym głównym rogu. Serwis powiadomił również, że sposób ten nie jest trwały – spowoduje on usunięcie wiadomości z kanału głównego na 24 godziny.

Jak podaje źródło, po raz pierwszy baner informacyjny na LinkedInie został uruchomiony w ograniczonym teście w październiku 2024 roku. W obecnej fazie testów baner informacyjny jest dostępny dla większej liczby użytkowników w USA, Kanadzie i Indiach. (ao)

Źródło: socialmediatoday.com, LinkedIn Expands Test of News Banner Above the Main Feed, Andrew Hutchinson, 30.01.2025/ linkedin.com/ Zdjęcie główne: threads.net/lindseygamble_

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj