Wraz z początkiem 2025 roku nastąpiły zmiany organizacyjne w departamencie marketingu banku Pekao. Marketingiem pokieruje wieloletni pracownik banku – Jorge Sanchez.
Nastąpiły również zmiany w strukturach marketingu Pekao – dotychczasowe cztery biura zredukowano do dwóch. Na ich czele w ramach awansów wewnętrznych stanęli Artur Brudnicki, jako dyrektor w biurze komunikacji marketingowej, oraz Mikołaj Beda, który został dyrektorem w biurze sponsoringu, eventów i wizerunku.
Jak dowiadujemy się, zmiany mają na celu usprawnienie i spłaszczenie struktury, co ma przełożyć się na efektywniejsze działania marketingowe.
Jorge Sanchez awansował na stanowisko dyrektora departamentu marketingu. Z bankiem Pekao związany jest od ponad 20 lat. Przez ostatnich pięć lat obejmował stanowisko dyrektora biura marketingu. Ma wieloletnie doświadczenie zarówno w bankowości, jak i w zarządzaniu zespołami marketingowymi. Realizował kampanie 360 ATL/BTL dla wszystkich segmentów klientów i wszystkich grup produktowych, wdrażał nowe pozycjonowania marek oraz platformy komunikacyjne dla klientów detalicznych i B2B. Realizował także projekty specjalne i projekty z zakresu sponsoringu sportowego, w tym m.in. UEFA EURO 2012, Pekao Szczecin Open czy Liga Mistrzów UEFA.
>>> Weź udział: Już 16 kwietnia Dialog PRoto „Budowanie emocji wokół marki przez działania sponsoringowe”
Jorge Sanchez, materiały prasowe, fot. Karolina Starzyk
Artur Brudnicki został dyrektorem biura komunikacji marketingowej. Z Pekao związany jest od 2018 roku, do tej pory jako dyrektor biura marketingu cyfrowego. Wcześniej obejmował kierownicze stanowiska m.in. w mBanku, SMEO, BNP Paribas czy BGŻ Optima. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Brand Management.
Artur Brudnicki, materiały prasowe, fot. Karolina Starzyk
Mikołaj Beda objął stanowisko dyrektora w biurze sponsoringu, eventów i wizerunku. Z Pekao związany jest od połowy 2024 roku. Do tej pory pełnił funkcję dyrektora ds. zarządzania wizerunkiem nadzorującego biuro strategii marki i wizerunku. Wcześniej związany był m.in. z AGRO Ubezpieczenia – Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, Ubezpieczeniami Pocztowymi, Avivą czy Generali. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył również studia podyplomowe z e-marketingu w Szkole Głównej Handlowej.
Mikołaj Beda, materiały prasowe
(kn)