sobota, 28 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBank Standard Chartered otwiera biuro w Polsce, komunikacją zajmie się Magdalena Ujda-Tarczyńska

Bank Standard Chartered otwiera biuro w Polsce, komunikacją zajmie się Magdalena Ujda-Tarczyńska

We wrześniu 2018 roku swoje biuro w Warszawie ma otworzyć brytyjski bank Standard Chartered. Komunikacją jego działań ma zajmować się Magdalena Ujda-Tarczyńska, która przez 10 lat związana była z HSBC Bank Polska.

Ujda-Tarczyńska z dniem 6 sierpnia 2018 roku objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji w polskim oddziale banku. Odpowiada za całokształt działań komunikacyjnych – będzie koordynować nie tylko biuro prasowe firmy, lecz także jej komunikację wewnętrzną. Jej kluczowym zadaniem w najbliższych miesiącach będzie budowanie świadomości marki pracodawcy, a przez to wspieranie realizacji strategii jego rozwoju.

Przed przejściem do Standard Chartered Ujda-Tarczyńska pracowała ponad dekadę w polskim oddziale banku HSBC. Zaczynała od stanowisk juniorskich w działach sprzedaży i PR-u. Potem awansowała na specjalistę ds. PR, a jeszcze później, jako menedżer ds. komunikacji, zajmowała się jego komunikacją korporacyjną i wsparciem sprzedaży na terenie Polski i Czech – przygotowywała strategię PR-u wewnętrznego i zewnętrznego w segmencie bankowości korporacyjnej i instytucjonalnej oraz nadzorowała jej wykonanie, a także dbała o relacje z mediami i podwykonawcami. Wspierała dodatkowo globalne centrum usług HSBC z siedzibą w Krakowie w zakresie komunikacji zewnętrznej.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej (finanse i bankowość oraz marketing i zarządzanie), a także kursu podyplomowego w London School of Public Relations. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj