Amerykańskie media piszą o tym, jak z okazji Dnia Ojca Barack Obama zaangażował się w promowanie odpowiedzialnego rodzicielstwa. Przy okazji prezydent wystąpił w reklamie społecznej promującej tę inicjatywę.
Jak podaje Associated Press, weekend poprzedzający Dzień Ojca, Barack Obama spędził na promowaniu bycia dobrym tatą, cel ten nazywając narodowym priorytetem. Zainaugurował on także kampanię reklamową stworzoną wspólnie przez Amerykańskie Stowarzyszenie Reklamy – Ad Council oraz instytucje rządowe zajmujące się zdrowiem publicznym i opieką społeczną.
Obama wystąpił w bezpłatnie przygotowanym na tę okazję spocie telewizyjnym. Słowami: „nawet najkrótsza chwila może mieć ogromny wpływ na życie twojego dziecka”, przekonywał, że warto poświęcić trochę czasu, aby być dobrym ojcem, relacjonuje portal Adage.(ał)
Przeczytaj więcej i zobacz reklamę: Adage