Barbara Krysztofczyk założyła nową agencję, która oferować będzie szkolenia z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Poprzednio Krysztofczyk była szefową PR-u i trenerem medialnym w sztabie Szymona Hołowni kandydującego na prezydenta.
Czytaj także: Wywiad z Barbarą Krysztofczyk: to mit, że partie polityczne nie powinny mówić o zapleczu
Krystal Point – bo pod taką nazwą będzie działać firma – będzie oferować szkolenia w czterech tematach: wystąpienia publiczne, treningi medialne, zarządzanie medialną sytuacją kryzysową oraz storytelling. „Nazwa Krystal Point ma podkreślać, że butik jest punktem, w którym pożądany wizerunek każdego z uczestników szkoleń będzie się szybko i łatwo krystalizował. Jednocześnie nawiązuje ona do nazwiska Krysztofczyk” – czytamy w komunikacie prasowym.
Logo Krystal Point
Firma działa od miesiąca i ma czterech klientów.
Barbara Krysztofczyk jest ma 13 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń oraz 15 lat w strategii komunikacji i PR. Przed dołączeniem do sztabu Szymona Hołowni przez wiele lat była prezesem agencji Synertime. (mb)