Barbara Sołtysińska została prezesem agencji Livebrand Communications. Firma uzupełnia kompetencje spółki Livebrand Social Media, istniejącej od 4 lat na rynku i pracującej m.in. dla Grupy Lux Med, marki Mentos, Paradyż czy Banku BPH.
Oferta nowo powstałej firmy obejmuje projektowanie strategii działań PR i dobór narzędzi angażujących grupy docelowe w komunikacji produktowej, zarządzaniu wizerunkiem firm i ich liderów, działaniach CSR, komunikacji wewnętrznej i employer brandingu, a także działaniach guerillowych i ambushowych oraz komunikacji kryzysowej i public affairs. „Wierzymy w to, że dzięki dobremu pomysłowi i odpowiednio dobranym narzędziom możemy zagwarantować świetne wyniki. Nie boimy się pomiaru skuteczności, więc chętnie będziemy uzależniali część naszego wynagrodzenia od wygenerowanych efektów” – mówi Barbara Sołtysińska. Agencja oferuje swoje usługi m.in. w obszarze branży FMCG, lifestyle, nowych technologii, farmaceutycznej, chemicznej, motoryzacyjnej, energetycznej oraz sportowej. Firma pozyskała już klientów, dla których świadczy usługi doradcze oraz realizuje działania komunikacyjne.
Barbara Sołtysińska przez prawie 6 lat była związana była z Grupą MSL – najpierw z Ciszewski MSL jako dyrektor strategiczny i zastępca dyrektora zarządzającego, a później odpowiadała za agencję MSL Warsaw. Zajmowała się rozwojem firmy, wdrażaniem nowych usług, tworzeniem strategii komunikacji dla klientów agencji oraz wsparciem kluczowych klientów. Projekty, które realizowała i nadzorowała, zostały uhonorowane licznymi nagrodami – polskimi i międzynarodowymi, m.in. Złotymi Spinaczami, nagrodami Golden Drum, tytułem Projektu PR Roku, Magellan Award, SABRE Awards, Kreaturą i innymi. Swoją wiedzą dzieli się podczas prowadzonych szkoleń oraz wykładów m.in. na Uniwersytecie Warszawskim. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskiej Szkoły Reklamy. (es)