Barilla współpracuje ze Spotify, aby pomóc ugotować idealny makaron al dente – podaje wersm.com. Czytamy, że włoski koncern spożywczy stworzył playlisty dopasowane do różnych rodzajów makaronu.
Jak wskazuje źródło, choć istnieje kilka zasad dotyczących gotowania idealnego makaronu, najważniejszą z nich jest prawdopodobnie czas. Jak czytamy, czas jest jednak zależny od różnych rodzajów makaronu, co utrudnia cały proces. Z tego względu Barilla połączyła siły z platformą streamingową Spotify i stworzyła serię playlist, których czas trwania odpowiada dokładnemu czasowi gotowania najpopularniejszych kształtów makaronu, takich jak spaghetti czy penne – przekazuje wersm.com.
W ramach kampanii „Playlist Timer”, za której stworzenie odpowiada agencja Publicis Italy, powstało osiem playlist: Mixtape Spaghetti, Boom Bap Fusilli, Moody Day Linguine, Pleasant Melancholy Penne, Best Song Penne, Top Hits Spaghetti, Timeless Emotion Spaghetti oraz Simply Classics Linguine – czytamy. Źródło wskazuje, że listy ze specjalnie dobraną muzyką (m.in. włoską) trwają od 9 do 11 minut.
Źródło: własne
Jak czytamy, każda z playlist została opatrzona okładką zaprojektowaną przez ośmiu włoskich artystów. (ak)
Zdjęcie główne: własne