W połowie grudnia 2018 roku Bartosz Milczarczyk objął stanowisko zastępcy dyrektora ds. promocji turystyki w Stołecznym Biurze Turystyki. Poprzednio, od listopada 2017 roku, obowiązki te pełniła Katarzyna Garbarska, delegowana do tej roli z biura marketingu warszawskiego ratusza.
Milczarczyk w Stołecznym Biurze Turystyki odpowiada za pion promocji oraz nadzoruje prace czterech podległych mu jednostek: zespołu ds. promocji w internecie, prowadzącego m.in. profile instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter czy YouTube), zespołu ds. wydawnictw, odpowiedzialnego za materiały informacyjno-promocyjne dotyczące Warszawy, skierowane do turystów zagranicznych i krajowych, zespołu ds. promocji branżowej, zajmującego się m.in. udziałem Stołecznego Biura Turystyki w międzynarodowych targach turystycznych czy organizacją wycieczek dla dziennikarzy, blogerów i influencerów, oraz zespołu ds. portalu turystycznego, odpowiedzialnego za redakcję strony internetowej warsawtour.pl.
Poprzednio przez ponad siedem lat Milczarczyk pełnił funkcję rzecznika prasowego Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Zrezygnował ze stanowiska w połowie grudnia 2018 roku. Wcześniej był rzecznikiem warszawskiego Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji.
Na początku lutego 2019 roku Bartosz Milczarczyk został członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. (bm)