Bartosza Sroka, Senior Account Manager w dziale korporacyjnym Grayling Poland, ma nowe obowiązki w agencji. Odpowiada za nadzór nad projektami z zakresu komunikacji kryzysowej oraz rozwój dotychczasowej oferty firmy w tym obszarze. Sroka nadal pełni swoje poprzednie obowiązki i zajmuje się obsługą klientów z branży energetycznej i finansowej. Z Grayling Poland związany jest od 2016 roku, a za komunikację kryzysową odpowiada od kwietnia 2018 roku.
Przed dołączeniem do agencji pracował w NBS Communications, gdzie przez ponad sześć lat prowadził projekty z obszaru finansów, w tym również relacji inwestorskich i ofert publicznych akcji (IPO), a także w zakresie komunikacji korporacyjnej dla firm z sektorów nieruchomości, energetyki oraz przemysłu. Pracował dla takich klientów jak Tauron Polska Energia, PKP Cargo, Multimedia Polska, Goodman i Ronson Development.
Dotychczas za działania Grayling Poland w ramach komunikacji kryzysowej odpowiedzialni byli dyrektorzy poszczególnych działów. (pp)