W październiku 2024 roku Bartosz Trzciński został naczelnikiem wydziału PR w departamencie marketingu i public relations Banku Pocztowego. Jednocześnie nadal będzie pełnił funkcję rzecznika prasowego instytucji.
Trzciński jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii public relations oraz komunikację z mediami, w tym obsługę biura prasowego, prowadzenie profili Banku Pocztowego w mediach społecznościowych, zarządzanie ryzykiem reputacji, koordynację pracy współpracującej ze spółką agencji PR, politykę sponsoringową, a także CSR. Jako naczelnik kieruje pracami wydziału PR, będącego częścią struktury departamentu marketingu i PR Banku Pocztowego.
Bartosz Trzciński ze spółką jest związany od 2008 roku. Do tej pory w Banku Pocztowym odgrywał rolę rzecznika prasowego. Pracę w firmie rozpoczął od samodzielnego stanowiska ds. komunikacji w Biurze Zarządu. Następnie pełnił takie funkcje jak specjalista, główny specjalista i kierownik zespołu PR w biurze komunikacji i departamencie marketingu i public relations. Wówczas odpowiadał za zarządzanie biurem prasowym, dbanie o relacje z mediami i działania sponsoringowe banku. Wcześniej pracował w dziale ekonomicznym dziennika „Rzeczpospolita”.
Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego. (ao)