Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce uruchamia platformę dla blogerów o nazwie INFLUENCE ME. Ma ona łączyć twórców internetowych z markami, proponując klientom reklamowym zindywidualizowaną ofertę, co umożliwi realizację niestandardowych projektów obejmujących m.in. tematykę kulinarną, modową, urodową, zdrowotną, wnętrzarską czy podróżniczą. Platforma pozwoli też klientom i blogerom na publikowanie contentu na łamach pism, które należą do Bauera.
„INFLUENCE ME to nasza odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów, poszukujących contentowych ofert digitalowych, uzupełniających ich obecność w prasie. Platforma otwiera nam drzwi do nowych klientów, a my z kolei przekonujemy ich do łączenia prasy i internetu, umożliwiając rozszerzenie grupy celowej na młodszą – influencerzy i starszą, zamożniejszą – prasa” – mówi Izabela Sarnecka, szefowa Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce.
Zespół, który zajmuje się INFLUENCE ME jest wspierany przez blogerkę kulinarną Natalię Ruszkowską-Tabor.
Platforma działa od początku 2018 roku. Jej twórcy chcą, aby docelowo skupiała ok. 5-6 tysięcy blogerów. Ich zdaniem taka liczba pozwoli na optymalne dopasowanie influencerów do poszczególnych kampanii. (pp)