Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
ONZ przy wsparciu BBC promuje pozytywne nastawienie w czasie pandemii. organizacja narodów zjednoczonych we wsparciem bbc prowadzi akcję przekazującą informacje na temat covid-19 – podaje thedrum.com. onz prosiło o wsparcie przy tłumaczeniu swoich wiadomości na różne języki oraz dotarciu z nimi do różnych kultur i społeczności. czytamy, że stacja telewizyjna zebrała globalny zespół storyworks, który stworzył koncepcję kampanii łączących dobroć ludzi oraz zachowanie społecznego dystansu w czasie pandemii. celem działań zespołu było uwzględnienie różnych perspektyw, uwarunkowań regionalnych i kulturowych oraz wiedzy specjalistycznej z wielu dziedzin – dodaje źródło. ostatecznie wymyślono dwie kampanie: „zachowaj dystans. zachowaj społeczność”, która pokazuje, jak wygląda zachowanie społecznego dystansu na świecie oraz podkreśla podobieństwa i różnice między kontynentami i kulturami, oraz „łączy nas życzliwość. przekaż to”, w ramach której pokazywane są pozytywne filmy z przykładami uprzejmości, zawierające pozytywne przesłanie – czytamy. przy obu kampaniach współpracowano z the smalls – platformą zrzeszającą filmowców i osoby kreatywne całego świata. jak czytamy, twórców z the smalls poproszono o pokazanie, jak dla nich wygląda zachowanie fizycznego dystansu (przy kampanii „zachowaj dystans. zachowaj społeczność”) oraz uchwycenie aktów dobroci w ich społecznościach (w przypadku akcji „łączy nas życzliwość. przekaż to”) – dodaje źródło. prace twórców połączono i zbudowano narrację, która odzwierciedla różne grupy i różne regiony z całego świata. przygotowano treści w różnych językach, a także opracowano długie i krótkie wersje kreacji, by pasowały do mediów społecznościowych, internetu i telewizji i by maksymalizować ich zasięg – czytamy. jak podaje źrodło, stworzone animacje są opowieścią składającą się z siedmiu rozdziałów – każdy z nich jest osadzony w innym regionie geograficznym i przedstawia różne przykłady fizycznego dystansowania się. czytamy, że w ramach kampanii nawiązano również współpracę z universal music, które stworzyło ścieżki dźwiękowe do filmów. w wideo pojawia się m.in. piosenka „somewhere out there” wykonana przez rae morris. zdjęcie główne: youtube.com – bbc storyworks.
Organizacja Narodów Zjednoczonych we wsparciem BBC prowadzi akcję przekazującą informacje na temat COVID-19 – podaje thedrum.com. ONZ prosiło o wsparcie przy tłumaczeniu swoich wiadomości na różne języki oraz dotarciu z nimi do różnych kultur i społeczności. Czytamy, że stacja telewizyjna zebrała globalny zespół StoryWorks, który stworzył koncepcję kampanii łączących dobroć ludzi oraz zachowanie społecznego dystansu w czasie pandemii. Celem działań zespołu było uwzględnienie różnych perspektyw, uwarunkowań regionalnych i kulturowych oraz wiedzy specjalistycznej z wielu dziedzin – dodaje źródło.
Ostatecznie wymyślono dwie kampanie: „Zachowaj dystans. Zachowaj społeczność”, która pokazuje, jak wygląda zachowanie społecznego dystansu na świecie oraz podkreśla podobieństwa i różnice między kontynentami i kulturami, oraz „Łączy nas życzliwość. Przekaż to”, w ramach której pokazywane są pozytywne filmy z przykładami uprzejmości, zawierające pozytywne przesłanie – czytamy.
Przy obu kampaniach współpracowano z The Smalls – platformą zrzeszającą filmowców i osoby kreatywne całego świata. Jak czytamy, twórców z The Smalls poproszono o pokazanie, jak dla nich wygląda zachowanie fizycznego dystansu (przy kampanii „Zachowaj dystans. Zachowaj społeczność”) oraz uchwycenie aktów dobroci w ich społecznościach (w przypadku akcji „Łączy nas życzliwość. Przekaż to”) – dodaje źródło. Prace twórców połączono i zbudowano narrację, która odzwierciedla różne grupy i różne regiony z całego świata.
Przygotowano treści w różnych językach, a także opracowano długie i krótkie wersje kreacji, by pasowały do mediów społecznościowych, internetu i telewizji i by maksymalizować ich zasięg – czytamy. Jak podaje źrodło, stworzone animacje są opowieścią składającą się z siedmiu rozdziałów – każdy z nich jest osadzony w innym regionie geograficznym i przedstawia różne przykłady fizycznego dystansowania się.
Czytamy, że w ramach kampanii nawiązano również współpracę z Universal Music, które stworzyło ścieżki dźwiękowe do filmów. W wideo pojawia się m.in. piosenka „Somewhere Out There” wykonana przez Rae Morris.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
ONZ przy wsparciu BBC promuje pozytywne nastawienie w czasie pandemii. organizacja narodów zjednoczonych we wsparciem bbc prowadzi akcję przekazującą informacje na temat covid-19 – podaje thedrum.com. onz prosiło o wsparcie przy tłumaczeniu swoich wiadomości na różne języki oraz dotarciu z nimi do różnych kultur i społeczności. czytamy, że stacja telewizyjna zebrała globalny zespół storyworks, który stworzył koncepcję kampanii łączących dobroć ludzi oraz zachowanie społecznego dystansu w czasie pandemii. celem działań zespołu było uwzględnienie różnych perspektyw, uwarunkowań regionalnych i kulturowych oraz wiedzy specjalistycznej z wielu dziedzin – dodaje źródło. ostatecznie wymyślono dwie kampanie: „zachowaj dystans. zachowaj społeczność”, która pokazuje, jak wygląda zachowanie społecznego dystansu na świecie oraz podkreśla podobieństwa i różnice między kontynentami i kulturami, oraz „łączy nas życzliwość. przekaż to”, w ramach której pokazywane są pozytywne filmy z przykładami uprzejmości, zawierające pozytywne przesłanie – czytamy. przy obu kampaniach współpracowano z the smalls – platformą zrzeszającą filmowców i osoby kreatywne całego świata. jak czytamy, twórców z the smalls poproszono o pokazanie, jak dla nich wygląda zachowanie fizycznego dystansu (przy kampanii „zachowaj dystans. zachowaj społeczność”) oraz uchwycenie aktów dobroci w ich społecznościach (w przypadku akcji „łączy nas życzliwość. przekaż to”) – dodaje źródło. prace twórców połączono i zbudowano narrację, która odzwierciedla różne grupy i różne regiony z całego świata. przygotowano treści w różnych językach, a także opracowano długie i krótkie wersje kreacji, by pasowały do mediów społecznościowych, internetu i telewizji i by maksymalizować ich zasięg – czytamy. jak podaje źrodło, stworzone animacje są opowieścią składającą się z siedmiu rozdziałów – każdy z nich jest osadzony w innym regionie geograficznym i przedstawia różne przykłady fizycznego dystansowania się. czytamy, że w ramach kampanii nawiązano również współpracę z universal music, które stworzyło ścieżki dźwiękowe do filmów. w wideo pojawia się m.in. piosenka „somewhere out there” wykonana przez rae morris. zdjęcie główne: youtube.com – bbc storyworks.