piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościBe Communications rozszerza ofertę. Zajmie się komunikacją skierowaną m.in. do pacjentów

Be Communications rozszerza ofertę. Zajmie się komunikacją skierowaną m.in. do pacjentów

Agencja Be Communications zdecydowała się rozszerzyć swoje kompetencje. Do oferowanych przez nią usług w lutym 2020 roku dołącza komunikacja skierowana do pacjentów i uczestników systemu leczenia oraz opieki zdrowotnej w Polsce.

Jak tłumaczy Adam Jarosz, partner zarządzający i dyrektor generalny agencji, cyfryzacja i rozwój technologii medycznych sprawiają, że szerokie kampanie społeczne mające na celu edukację zdrowotną wymagają zmian. „Ich kluczowym filarem stają się Programy Wsparcia Pacjentów (ang. Patient Support Programs – PSP), które łączą edukację z konkretnym i oczekiwanym przez pacjentów wsparciem oraz pozwalają dotrzeć bezpośrednio do kluczowych adresatów komunikacji” – mówi Jarosz.

Be Communications specjalizuje się w komunikacji tzw. tematów wrażliwych i od lat wspiera sektor promocji zdrowia oraz opieki medycznej i leczenia w Polsce. W ramach nowych kompetencji agencja opracowała model działań i komunikacji, który ma nieść adresatom realną poprawę jakości życia i leczenia. Jak informuje agencja, oferowane przez nią Programy Wsparcia Pacjenta zakładają nie tylko edukację, ale i pomoc koordynatora terapii oraz dodatkowe usługi okołomedyczne (np. wsparcie fizjoterapeuty czy psychologa).

Doświadczenie Be Communications obejmuje działania PR typu PSP dotyczące wsparcia pacjentów i specjalistów leczenia chorób przewlekłych w takich obszarach, jak onkologia, dermatologia, hepatologia, reumatologia czy neurologia. Agencja we współpracy z Roche Polska zrealizowała m.in. kampanię „Osoby z SM mówią: Nauka ratuje życie!”, która pokazała, że wiedza pacjenta na temat choroby i jej leczenia ma równie duże znaczenie, jak podanie leku. „Kluczową zaś rolę stanowi stosowanie się pacjenta do zaleceń terapeutycznych. Tu z pomocą przychodzi komunikacja bezpośrednia z wykorzystaniem nowych technologii, stanowiąca integralną część PSP” – wyjaśnia Be Communications w komunikacie.

Czytaj także: Case study kampanii „Osoby z SM mówią: Nauka ratuje życie!” (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj