Z początkiem września 2022 roku Beata Cioczek awansowała w Clue PR na stanowisko Account Directora. W nowej roli będzie odpowiedzialna przede wszystkim za nadzór nad jakością obsługi klientów agencji, strategiczne doradztwo oraz rozwój firmy w zakresie pozyskiwania nowych biznesów. Będzie też kierować zespołem client service i wspierać rozwój agencji jako hubu komunikacyjnego w regionie Europy Środkowo–Wschodniej.
Cioczek do Clue PR dołączyła na początku 2022 roku dołączyła Beata Cioczek. Objęła wówczas w agencji stanowisko Senior PR Managerki odpowiedzialnej za pracę zespołu prowadzącego działania dla klientów z branży technologicznej i PR-u korporacyjnego, takich jak LEGO, NFON i Superbet, a także wsparcie agencję w procesach new business i strategicznym rozwoju w regionie.
Z branżą PR Beata Cioczek związana jest od kilkunastu lat. Specjalizuje się głównie w PR korporacyjnym, produktowym i finansowym, a także w doradztwie kryzysowym. Przed dołączeniem do Clue PR przez ponad 13 lat była związana z M+G, gdzie prowadziła projekty dla takich firm jak Dom Development, CCC, Auto Partner, Mercor, Dino, TTMS, Carlsberg Polska, BNP Paribas czy Canal+. Ma również doświadczenie w komunikacji IPO (debiutów giełdowych), SPO, akwizycji oraz wsparciu relacji inwestorskich firm notowanych na GPW czy działań employerbrandingowych. Wcześniej była też związana ze Stowarzyszeniem Filmowców Polskich. (mb)