Ministerstwo Gospodarki przygotowuje się do budowy elektrowni atomowej w Polsce. Właśnie rozpisało przetarg na trzyletnią kampanię informacyjną dotyczącą energii jądrowej.
W zamian za 20 mln zł resort oczekuje wielokanałowych działań. Ministerstwo Gospodarki rekomenduje aż 9 dróg dotarcia do odbiorców. Począwszy od tradycyjnych mediów – prasę, radio czy telewizję poprzez portale internetowe i social media, aż po idea placement w serialach billboardy i kampanię eventową.
„Głównym celem działań ma być wzrost świadomości społecznej i wykreowanie wizerunku energetyki jądrowej jako nowoczesnego i bezpiecznego źródła pozyskiwania energii.” – czytamy w specyfikacji zamówienia. Ministerstwo zakłada także bardzo szeroką grupę docelową. Są wśród niej osoby w wieku 15-17 lat, celebryci, samorządowcy, środowiska naukowe, mieszkańcy wsi i miasteczek. Działania będą prowadzone pod hasłem „Bezpieczeństwo, które się opłaca”. Przetarg odbędzie się w trybie dialogu konkurencyjnego. (bs)