Grupa BRE planuje rebranding. Będzie nowe logo i nazwa. Instytucja już zakończyła przetargi na obsługę interaktywną i reklamową przedsięwzięcia.
Grupie BRE rozpocznie rebranding od wprowadzenia nowego logotypu mBanku. Klienci zobaczą go w nowym serwisie transakcyjnym (projekt nowego mBanku) w pierwszej połowie 2013 r. Następnie – do końca roku – nazwa mBank zastąpi marki BRE Banku i MultiBanku oraz pojawi się w spółkach zależnych Grupy.
„Planowane zmiany mają na celu ujednolicenie polityki brandingowej. Korzyścią wynikającą z połączenia marek będzie dostępność oferty bankowej, łączącej wieloletnie doświadczenie mBanku, MultiBanku oraz BRE Banku i BRE Private Banking & Wealth Management pod jednym logo. BRE Bank jest bankiem uniwersalnym, celem rebrandingu jest m.in. odzwierciedlenie tego faktu w kontaktach z otoczeniem biznesowym” – tłumaczy w rozmowie z PRoto.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy Grupy. Dodaje, że po zmianach klienci będą mogli też korzystać z ponad 180 wspólnych placówek bankowych (sieć powstanie z połączenia oddziałów MultiBanku, BRE Banku i BRE Private Banking).
Grupa Heureka zajmie się strategią internetową, a wiodącą agencją reklamową została Grey, którą wesprze Brand New Heaven. Umowy ze wszystkimi agencjami zostaną podpisane na czas nieokreślony. Za obsługę PR projektu odpowiada biuro prasowe banku. Na tym etapie przygotowań bank nie ujawnia kosztów całego przedsięwzięcia. (es)