Rittal, dostawca systemów techniki szaf sterowniczych, systemów rozdziału mocy, klimatyzacji systemowej oraz infrastruktury IT, w lutym 2018 roku dołączył do grona klientów Best Brands PR. Agencja odpowiada za dbanie o wizerunek firmy z branży nowych technologii m.in. przez prowadzenie relacji z mediami oraz działania w mediach społecznościowych.
Best Brands PR wyznaczyło dwa zespoły konsultantów, które będą wspierać klienta. Działania dla branży informatycznej prowadzi zespół projektowy Pauliny Kobus, PR Team Managera, i Tomasza Kaczorowskiego, PR Account Executive’a. Pracami dotyczącymi branży przemysłowej zajmuje się zespół projektowy Moniki Mieczkowskiej, PR Team Managera, i Karoliny Bełkot, PR Junior Account Executive’a.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu.
Rittal nie współpracował wcześniej z agencją PR na polskim rynku.
Best Brands PR korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mf)