Już 21 października 2024 roku w Poznaniu odbędzie się 14. edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting. Wydarzenie organizuje agencja Q&A Comms.
Podobnie jak w poprzednim razem, będzie to okazja do obejrzenia najnowszych kampanii nagrodzonych na festiwalu kreatywności w Cannes i dyskutowania z ekspertami z branży. W tym roku tematem przewodnim będzie to, jak marki i agencje kreatywne z całego świata podejmują tematy związane ze zrównoważonym rozwojem.
Brandy angażujące się w działania z zakresu ESG są bardziej konkurencyjne na rynku, wpisują się w oczekiwania współczesnych konsumentów i przede wszystkim – stają się siłą napędową realnej zmiany, którą za cel stawiamy sobie również w Q&A Comms.
Podczas wydarzenia wystąpią:
Artur Cichoń – Head of Marketing w Just East Takeaway.com, szef marketingu Pyszne.pl
dr Karolina Adamska-Woźniak – dyrektorka zarządzająca Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspertka CSR i ESG, twórczyni studiów podyplomowych ESG Management na Collegium DaVinci
Paweł Niziński – współzałożyciel ruchu B Corp w Polsce, CEO Better., partner w NOW Partners
Sylwia Jedyńska – Sustainability Managerka w Group One i Arbitrzyni w Radzie Reklamy
Zbigniew (Zibi) Lewicki – Global Head of Unilever R&D Ice-cream; R&D – Innovation – Sustainability Executive kształtujący ‘corporate start-ups’
Dyskutować będą o granicach między komunikacją proekologiczną a greenwashingiem, wyzwaniach, przed jakimi stoją młode pokolenia wchodzące na rynek pracy, oraz o tym, jak klienci postrzegają marki zaangażowane w kwestie ESG.
Nie przegapcie szansy na zdobycie cennych wskazówek, wymianę doświadczeń z liderami branży oraz odkrycie, jak kreatywność idzie w parze z odpowiedzialnością za naszą przyszłość.
Zapiszcie się tutaj i otrzymajcie bezpłatną wejściówkę!
Wydarzenie odbędzie się w Sali AULI ARTIS, Collegium Da Vinci w Poznaniu w godzinach 18.00-20:30.
PRoto.pl jest patronem medialnym spotkania.