W sierpniu 2017 roku BeyondPR zawarło umowę z Aon. Agencja została zaproszona przez firmę do złożenia oferty, w wyniku czego strony podpisały kontrakt, który obowiązuje przez cztery miesiące.
Współpraca obejmuje komunikację tegorocznej edycji wydarzenia Aon Best Employers. Jest to program prowadzony od ponad 20 lat, który wyłania firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy.
Zespół BeyondPR jest odpowiedzialny za relacje z mediami branżowymi (związanymi z biznesem i tematyką HR) oraz promocję ekspertów. Do zadań agencji należy również komunikacja wydarzenia w mediach społecznościowych.
Obsługą biura prasowego zajmują się: Lidia Piekarska – partner w agencji BeyondPR, Aleksandra Kaczorowska – PR Manager, a także Izabella Rześniowiecka-Walter – PR Consultant. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada Social Media & E-marketing Consultant, Katarzyna Pakuła.
Aon korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów.
(bm)