BGK Nieruchomości ogłosiło dwuetapowe postępowanie przetargowe, w którym zamierza wybrać firmę świadczącą usługi z zakresu public relations i komunikacji.
Obecnie, do 10 kwietnia 2018 roku (do godziny 13:00), trwa procedura RFI – zamawiający czeka na prezentacje, w których mają znaleźć się: opis profilu działania i doświadczenia agencji, kompetencji jej pracowników, proponowany do obsługi projektu zespół oraz propozycja wyceny usług. Po ocenie jakości prezentacji BGK Nieruchomości chce ustalić „shortlistę” kandydatów, z którymi będzie przeprowadzać spotkania – dopiero po ich odbyciu zamawiający wyśle zapytania ofertowe.
Na obecnym etapie przetargu prezentacje ofert można przesyłać w formie elektronicznej na adres przetargi@bgkn.pl.
BGK Nieruchomości poszukuje agencji PR, której zadaniem będzie wzmocnienie wizerunku programu Mieszkanie Plus. Ma ona odpowiadać za „szeroko rozumiane działania z zakresu PR, komunikacji, interactive/SM, przygotowanie materiałów promocyjnych i organizację eventów”. BGK Nieruchomości chce też, by wybrana agencja zajmowała się m.in. relacjami z mediami, pozycjonowaniem eksperckim czy content marketingiem.
Szerszy zakres informacji na temat postępowania i wymagań dostępny jest na stronie.
BGK Nieruchomości korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)