Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) ogłosił przetarg na całościową obsługę promocyjną. Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. współtworzenie strategii reklamowych offline i online, influencer marketing, budowa i umacnianie wizerunku banku oraz dobór i negocjowanie jego uczestnictwa w wydarzeniach zewnętrznych. Wygrana firma będzie współpracować z domem mediowym obsługującym BGK.
Łączny budżet zamówienia wynosi 20 mln zł netto. Umowa zostanie podpisana na 24 miesiące z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata.
Aby wziąć udział w przetargu, należy przygotować strategię działań komunikacyjnych dla produktu pożyczek unijnych. Od zgłaszających się firm wymaga się również dysponowania zespołem, w skład którego wchodzą: jeden dyrektor strategiczny, jeden dyrektor kreatywny, jeden kierownik zespołu – opiekun klienta, co najmniej dwie osoby w zespole kreatywnym oraz co najmniej jedna osoba ds. obsługi klienta.
Oferty można składać do 2 marca 2020 roku do godziny 11:00 na elektronicznej platformie zakupowej bgk.eb2b.com.pl. Można tam też znaleźć więcej informacji na temat przetargu. (ak)