Biedronka oraz LOTOS to dwie marki, które najbardziej zachęcają Polaków do kibicowania w tegorocznych Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2018 – wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla On Board Think Kong. Kolejno 33 proc. i 27 proc. respondentów wskazało te dwie firmy i ich działania jako najbardziej mobilizujące. Biedronkę częściej wskazywały kobiety, zaś LOTOS mężczyźni. Co dziesiąty Polak wskazał markę Nike.
„Mundial trwa, a marki nadal mogą korzystać z okazji do promowania siebie i swoich produktów. Strefy kibica nie są już tak zapełnione jak dwa tygodnie temu, ale na pewno duża część Polaków wciąż żyje tym turniejem. Marki, takie jak LOTOS czy Biedronka, na pewno mogą wciąż wiele zyskać poprzez reklamy i działania w social mediach. Ciekawym przykładem kampanii reklamowej jest kampania Visy, która wykorzystuje wizerunek Zlatana Ibrahimovićia, a jednocześnie nie namawia do kibicowania konkretnej reprezentacji. Tę kampanię świetnie zapamięta wielu kibiców, szczególnie tych obecnych w social mediach” – komentuje Wojciech Chorąży z On Board Think Kong.
Wspomniania kampania marki Visa ze Zlatanem Ibrahimovićiem
Źródło: youtube.com/ Visa
Czytaj też: Wokół mundialu
(jg)