Do działu komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska dołączył Arkadiusz Mierzwa, który objął stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej. Do jego obowiązków należy dbanie o relacje z mediami, a także budowanie pozytywnego wizerunku operatora sieci sklepów Biedronka.
Wcześniej Mierzwa prowadził program „Firmowe ewolucje” na antenie TVP1, a w latach 2013-2016 był dyrektorem ds. PR i komunikacji platformy nc+, gdzie zajmował się komunikacją nowo utworzonej marki po fuzji dwóch operatorów telewizji satelitarnej. W latach 2008-2013 był rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego Banku Pekao SA. Pracował także jako dziennikarz ekonomiczny TVN24 i TVN CNBC Biznes. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz American Studies Center.
Zatrudnienie nowej osoby to kolejne działanie mające na celu wzmocnienie działu komunikacji i spraw korporacyjnych Jeronimo Martins po tym, jak od grudnia 2016 roku zarządza nim Katarzyna Scheer.
(bm)