Agencja 27 lipca rozpoczęła w Polsce kampanię #LoveInternational, której pomysłodawcą jest Uniwersytet De Montfort z Leicester w Wielkiej Brytanii.
Inicjatywa jest związana z wynikami Brexitu – uczelnia zdecydowała się na poinformowanie młodzieży europejskiej o tym, że po brytyjskim referendum nie zmienią się możliwości studiowania obcokrajowców w UK. Big Picture odpowiada za obsługę PR polskiego startu kampanii.
W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za działania public affairs związane z polską odsłoną #LoveInternational, obsługę biura prasowego oraz kontakty z dziennikarzami i organizacjami studenckimi. Zespołem w Big Picture zajmującym się kampanią zarządza Helena Korniejew.
Współpraca agencji i uniwersytetu została nawiązana dzięki rekomendacjom uniwersytetów w Cambridge i Oxfordzie, z którymi polska firma współpracowała już wcześniej.
Jak udało się ustalić PRoto.pl, ani Uniwersytet De Montfort, ani pracownicy Big Picture nie są w stanie przewidzieć, jak długo będzie trwała kampania, ponieważ jest ona zależna od działań rządu Wielkiej Brytanii oraz jego negocjacji z Unią Europejską. Pewne jest jednak, że kampania #LoveInternational będzie miała kolejne odsłony w przyszłości, ze względu na długość i skomplikowanie procesu Brexitu.
(mp)