Dywizja Health firmy Reckitt Benckiser, odpowiedzialna za takie marki z obszaru zdrowia i wellbeing jak Durex, Strepsils, Nurofen czy Nutramigen, współpracuje z Big Picture w zakresie komunikacji korporacyjnej.
Agencja odpowiada za wsparcie strategii komunikacji, zajmuje się także bieżącą pełną obsługę PR, szczególnie w zakresie realizacji celów określonych w agendzie zrównoważonego rozwoju. Firma Reckitt przyjęła nową strategię, w ramach której wzmacnia obszar komunikacji marek i ich działań społecznie odpowiedzialnych. Big Picture zajmuje się m.in. prowadzeniem działań edukacyjnych i społecznych, komunikacją antykryzysową oraz prowadzeniem regularnych działań mediowych.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Kontrakt rozpoczął się we wrześniu 2021 roku, a agencja poinformowała o współpracy w styczniu 2022. Po stronie Big Picture zespołem wyznaczonym do obsługi firmy Reckitt kieruje Alicja Górka-Pruszczak, Corporate Director (w Big Picture od połowy 2021 roku), z kolei bieżące działania prowadzą Agata Kankowska oraz Aleksandra Grądzka.
Strony współpracowały ze sobą wcześniej w zakresie komunikacji produktowej oraz antykryzysowej. Nie podano więcej szczegółów na temat kontraktu. (mb)