poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBig Picture pracuje dla marek z portfolio William Grant & Sons

Big Picture pracuje dla marek z portfolio William Grant & Sons

William Grant & Sons, marka alkoholi premium, nawiązała współpracę z Big Picture. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji i realizacja działań public relations dla poszczególnych kampanii produktowych marek luksusowych takich jak Glenfiddich czy The Balvenie, w tym m.in. limitowanej edycji Glenfiddich 21YO Chinese New Year. Big Picture odpowiada m.in. za koordynację współpracy z influencerami, mediami oraz rekomendacje i działania kreatywne.

Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest kampania Glenfiddich 21YO Chinese New Year, komunikująca limitowaną edycję 21-letniej single malt whisky. Agencja w ramach kampanii prowadzi działania medialne, współprace influencerskie oraz działania z zakresu brand experience.

Współpraca Big Picture z William Grant & Sons rozpoczęła się w listopadzie 2020 roku. Agencję wybrano na podstawie rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.

Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, Brand Communications Director. Działania realizująKlaudia Lis, Senior PR Manager, oraz Olga Retko, Junior PR Consultant. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj