William Grant & Sons, marka alkoholi premium, nawiązała współpracę z Big Picture. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji i realizacja działań public relations dla poszczególnych kampanii produktowych marek luksusowych takich jak Glenfiddich czy The Balvenie, w tym m.in. limitowanej edycji Glenfiddich 21YO Chinese New Year. Big Picture odpowiada m.in. za koordynację współpracy z influencerami, mediami oraz rekomendacje i działania kreatywne.
Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest kampania Glenfiddich 21YO Chinese New Year, komunikująca limitowaną edycję 21-letniej single malt whisky. Agencja w ramach kampanii prowadzi działania medialne, współprace influencerskie oraz działania z zakresu brand experience.
Współpraca Big Picture z William Grant & Sons rozpoczęła się w listopadzie 2020 roku. Agencję wybrano na podstawie rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.
Z ramienia agencji za koordynację działań odpowiada zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, Brand Communications Director. Działania realizująKlaudia Lis, Senior PR Manager, oraz Olga Retko, Junior PR Consultant. (mb)