Big Picture współpracuje z marką Durex przy kolejnym projekcie. Agencja zajmie się obsługą public relations kampanii „Głośni w łóżku” realizowanej przez markę Durex. Będzie odpowiedzialna za media relations.
Kampania „Głośni w łóżku” wystatowała 7 czerwca 2020 roku, w Międzynarodowy Dzień Seksu. Marka w ramach akcji zwraca uwagę na znaczenie rozmowy w związku, ma zachęcić pary do dzielenia się swoimi pragnieniami i wsłuchania się w potrzeby partnera. Kampania promuje linię Durex Invisible.
Z ramienia Big Picture za działania dla marki Durex odpowiada Monika Roth, PR Consultant, z zespołu lifestyle, kierowanego przez Kamilę Kończak. Umowę zawarto na czas trwania kampanii – planowana jest ona do końca sierpnia 2020 roku z możliwością przedłużenia.
Współpracę nawiązano na podstawie poprzednich projektów. Wcześniej Big Picture prowadziło dla tej marki działania w ramach społecznej kampanii Durex (RED), platformy wizerunkowej Durex Gorące Letnie Noce, a także ostatnio przy walentynkowym projekcie Durex Intense. (mb)