Warszawska agencja Big Picture zatrudniła konsultantów odpowiedzialnych m.in. za public affairs i relacje z influencerami.
Do zespołu lifestyle, którym kieruje Helena Korniejew, dołączyły Agnieszka Bąk i Agnieszka Byczot – obie na stanowiska PR Consultantów. Mają wesprzeć Big Picture w rozwijaniu kompetencji digitalowych.
Byczot zajmuje się komunikacją od ośmiu lat, a przed dołączeniem do Big Picture pracowała w Grayling Poland, gdzie obsługiwała takie firmy jak m.in. z Sony, Wrigley i Mars. Karierę rozpoczynała w Ringier Axel Springer. Zajmowała się tam pisaniem o świecie show-biznesu. Później w domu produkcyjnym Rochstar odpowiadała za promowanie programów telewizyjnych. Współpracowała także z kilkoma młodymi projektantami (Haratyk, Kontrad Parol, Le Gia), których marki pomagała rozwijać. Obsługiwała również Dom Handlowy Mysia 3. Jej specjalnością są m.in. celebrity endorsement, projekty lifestyle’owe i trendsetterskie.
Agnieszka Byczot
Bąk z kolei działała nie tylko po stronie agencji, lecz także klienta. Początkowo pracowała z agencją 180 PR (Leo Burnett), w której budowała strategie public relations marek Moët & Chandon, Hennessy, Johnnie Walker, DKNY, Always Alldays (Procter&Gamble), Żubr (Kompania Piwowarska), Polfa Kutno, Fiat Auto Poland, L&M (Phillip Morris). Dołączyła następnie do Nestlé Waters Polska – jako Brand Manager odpowiadała tam za planowanie strategii marketingowych marek: Nestlé Aquarel, S.Pellegrino&Acqua Panna i Perrier&Vittel. W Big Picture będzie zajmowała się brandami luksusowymi i beauty.
Agnieszka Bąk
Do agencji dołączyła też Joanna Kulig. Ona również objęła stanowisko PR Consultanta, ale w zespole odpowiedzialnym za public affairs, którym kieruje Marta Gliszczyńska. Kulig specjalizuje się w PR-ze korporacyjnym, a doświadczenie w konsultingu i komunikacji zdobywała w pracy m.in. z Hermes Energy Group, Nextbike Polska, GlaxoSmithKline czy Synergic Media. Pracowała w agencji Raczkiewicz Chenczke Consultants. Swoją karierę rozpoczęła jednak w branży eventowej, w której odpowiadała za organizację międzynarodowych wydarzeń, takich jak OFF Festival, Warsaw Music Week, Free Form Festival, Warsaw Film Festival czy Forum Ekonomiczne. Zajmowała się również Runmageddonem.
Joanna Kulig
Zespół Big Picture powiększył się również o Junior PR Consultanta, którym została Karolina Pękalska. Do agencji przeszła z agencji Raczkiewicz Chenczke Consultants. W agencji od 2016 roku zajmowała się m.in. markami takimi jak Coca-Cola Poland Services, Reebok i Wyborowa Pernod Ricard. Wcześniej, przez pięć lat, pracowała w wydawnictwie Marquard Media Polska, gdzie była redaktorką serwisu CKM.pl oraz zastępcą redaktor naczelnej magazynu „JOY” ds. digitalu. Na tym drugim stanowisku odpowiadała m.in. za prowadzenie internetowych wydań wspomnianych tytułów i ich kanałów w mediach społecznościowych. W Big Picture będzie zajmowała się m.in. projektami marek z portfolio Mondelez Polska. Agencja Big Picture jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów.
Karolina Pękalska
(mp)