Z początkiem września 2024 roku Magda Oleś-Stangrodzka awansowała w Big Picture na stanowisko Senior PR Consultantki. Powierzenie jej nowej funkcji wynika z rozwoju praktyki komunikacji korporacyjnej agencji.
Magda Oleś-Stangrodzka ma ponad 12-letnie doświadczenie w komunikacji. Jej specjalizacją są projekty społeczne oraz prowadzenie relacji z mediami, ma też doświadczenie w PR produktowym i korporacyjnym. W Big Picture pracuje od początku działania agencji. Do tej pory pełniła funkcję PR Consultantki, a wcześniej – Junior PR Consultantki.
W swojej karierze Oleś-Stangrodzka współpracowała z globalnymi markami m.in. przy implementacji międzynarodowych strategii komunikacji na polskim rynku. Prowadziła działania dla marek z sektorów health, beauty, FMCG oraz finansowego, takich jak Roche, Polpharma, Durex, Strepsils, Reckitt Benckiser, Noble Bank, Ferratum Bank, Mondelez International, Herbapol-Lublin, Coca-Cola, L’Oreal Paris czy Garnier.
Jest ponadto związana ze środowiskiem organizacji pozarządowych – angażuje się w projekty i działania pro bono Big Picture, a także realizuje programy społeczne klientów agencji. Pracowała m.in. dla Fundacji Batorego, Szkoły Liderów, Szlachetnej Paczki, Polsko–Amerykańskiej Komisji Fulbrighta. Odpowiadała za strategie PR nagradzanych polskich i międzynarodowych projektów, m.in. dla Amnesty International, Onkofundacji Alivia czy Rak’n’Roll. Prowadziła komunikację akcji profrekwencyjnej „Sama Wybierz Samorząd” i odpowiadała za launch Fundacji Cześć Ciało, zainicjowanej przez Olgę Kwiecińską.
Przed dołączeniem do Big Picture zdobywała doświadczenie w RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants oraz Orange Polska.
Jest absolwentką polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Była członkiem zarządu Polskiej Rady Organizacji Młodzieżowych PROM z ramienia Stowarzyszenia Projekt: Polska oraz wolontariuszką Fundacji Świat na TAK i Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży. (mb)