Big Picture ponownie nawiązało współpracę projektową z Coca-Colą. Tym razem agencja odpowiada za komunikację kampanii Coca-Cola x Local Heroes, w ramach której powstała limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów pod hasłem „#ExpressYourTaste”. Big Picture zajmie się całościową obsługą projektu w obszarze public relations – m.in. przygotowaniem strategii komunikacji z mediami, współpracą z influencerami oraz obsługą komunikacyjną eventu prezentującego kolekcję.
Czytaj także: DNA marki: Local Heroes
Ze strony agencji za obsługę kampanii odpowiada zespół lifestyle, kierowany przez Kamilę Kończak, Senior Consultant. Działania na rzecz klienta koordynuje Aleksandra Kiljan, PR Consultant.
Klient sam zgłosił się do agencji. Współpraca, która rozpoczęła się w grudniu 2019 roku, potrwa do końca marca 2020 roku. Jest to kolejny projekt, który Big Picture realizuje dla Coca-Coli – w 2019 roku odpowiadało m.in. za komunikację kampanii „Razem smakuje lepiej” oraz wejście na polski rynek napoju energetycznego. (ak)